CRIMA ORIBILA

CRIMA BRAILA

Presedintele Asociatiei Surdo-Mutilor din Braila a fost omorat cu sange rece in dupa-amiaza zilei de miercuri. Trupul neinsufletit al Elisabetei Dogarescu a fost gasit de catre un membru al asociatiei. Anchetatorii au format un cerc de suspecti. Nimeni nu poate banui care a fost mobilul crimei. Pana in prezent criminalul este de negasit.

9 responses to “CRIMA ORIBILA

  1. Bai fratilor nu mai furati poze de la cei care sunt prezenti la un eveniment, ca apoi sa le postati pe blogul asta ca fiind rezultatul muncii voastre! Daca ma uit bine stiu si ce tip de aparat este si daca ma iau dupa unghi cred ca pot sa imi dau seama cine a fotografiat. Am fost intamplator acolo si nu am vazut nici un licurici cu aparat de fotografiat de la blogul asta! RUSINEEEE BAAAA!

  2. Tot eu sunt! Cumva va taxeaza astia de la blog la cuvinte ca nu am vazut exprimari mai telegrafice nici in certificatele medico-legale! Sau asta e tot ce stiti? Asta stiu si eu care am fost acolo. Daca tot va apucati voi sa ne informati faceti-o mai profesionist si urmariti firul evenimentelor nu povestiti ce poate vedea si unul de pe margine!

  3. Oamenii aceia prezentati la sectiunea „poze botez” stiu ca cineva le-a prezentat imaginile pe acest blog sau asta facea parte din contract? Botezul cred ca a fost prin 1900 cam asa cred privind „pozele”, sau nu am inteles eu efectul de culoare a portocalei!

  4. Bun punctul de vedere al lui „curios”. Citatiile de la tribunal se primesc pe aceeasi adresa de blog?

  5. Dupa parerea mea materialul este mai oribil decat crima in sine. Documentarea incompleta domnule editor, dar suna bine daca era scris in cartea dumneavostra de memorii, pentru ca noi ceilalti trebuia sa aflam mai multe din acest material!

  6. Salut ! Ce zici de un Banner exchange ? astept raspuns pe blog sau la ID-ul jitaru_g .

    O zi buna in continuare !

  7. Mai puiule dar de unde ai tu imaginea asta de vreme ce ea este pe prima pagina in obiectiv astazi? Si observ cu mirare ca ai si brenduit-o daca pot numi mizeria asta de blog brend! Nu te supara dar nu asa se face presa pe la noi, cu materialele altora si cu texte luate cu copy paste! Da-ti mai mult silinta dac vrei sa fii apreciat, si asculta sfatul meu daca vrei imagini de la fata locului o prima conditie este sa ajungi acolo la timp nu cand toti pleaca, desigur mai sunt si altele pe care oricum nu le-ai intelege! Poti sa ei asta ca pe un avertisment!

  8. Nu ştiu cine eşti … da’ scrii oribil !
    Dacă e copy-paste … e şi mai … oribil !
    A ! … că era să uit … mai pune un ” i ” la anchetatori !

    … mulţumesc !!! 😀

Lasă un răspuns

